2014. március 3., hétfő

Alsónemű varrás, de most már saját részre

Amikor már végtelen hosszúságúra növekszik a restanciák listája, nem semmi munka pótolni a lemaradásokat. A végén azt sem tudja az ember lánya, hogy melyikhez kapjon. Én azért nem adom fel, ezért elkezdtem leírásokat gyártani az általam varrt hagyományőrző ruhadarabokhoz. Ahogyan már egy korábbi bejegyzésben említettem, belefogtam egy másik korszak megjelenítésébe is, amelyhez alapozásul varrtam egy alsóneműt. Ahhoz képest, hogy már volt egy köröm hasonló témában (lásd. jövendőbeli kalocsai babám bugyogója), ez a ruhadarab sem készült el kevesebb kutatással, hezitálással. De legalább az összevarrása gyorsan ment, mármint ahhoz képest, hogy kézzel varrtam. Elkészüléséről az új blogomon olvashattok: ITT.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...