2013. február 15., péntek

Bálint-napi párna megrendelésre

Normál esetben nem foglalkozom a Bálint-nappal, e nélkül is nagyon szeretjük egymást Szelídítőmmel, most viszont a főnököm csalt lépre egy kis ötleteléssel. Egy interneten talált mintával díszített kispárnát szeretett volna a kedvesének ajándékozni, azonban nem talált olyan céget, aki ezt rövid határidővel elvállalta volna. Mivel Muci (tényleg így szólítom :)) nagyon rendes főnök, megsúgtam neki, hogy hímzéssel egyszerűen megoldható a dolog. Számára meg nem volt kérdés, hogy ki fog hímezni. Persze, tiltakozhattam volna, de tényleg rendes, így úgy voltam vele, hogy nem olyan rossz munkaidőben a száröltést gyakorolni... :)


Azzal a kifogással, hogy úgyis én tudom, hogy milyen anyag hímezhető, kapásból rám testálta a párna beszerzését is. Az Ikea weboldalán talált egy tökéletesnek tűnő egy fehér pamut párnahuzatot, de az ördögnek tartoztam ezzel az úttal, és naná, hogy már nem is árusítják.


Újratervezés. Eszembe jut, hogy nem messze tőlünk van egy Jysk áruház is. Irány a honlapja, amely meglepetésünkre és nem kis örömünkre részletes termékinformációkat tartalmaz, ráadásul éppen akciósak a kispárnák és a párnahuzatok.


A színek miatti örökös hezitálásomhoz most sem voltam hűtlen, rövid telefonos egyeztetés után úgy döntöttem, hogy a fehér/bordós lila szobában szép lesz a mohazöld, szatén hatású párna.


Már csak a számítógépen felnagyított mintát kellett kinyomtatni. Átmásoltam a párnákra a mintát, és már lehetett is hímezni.


Szerintem ennyire gyorsan még nem készültem el hímzéssel. Kivételesen hímzőkeretet is használtam, hogy az öltésen nem húzták össze az anyagot.


Muci a szokásos elégedett és hálás dörmögéssel nyugtázta a munkát, viszont az ajándékozott konkrétan a nyakamba borult! Szóval nem is olyan rossz ez a Bálint-nap.


3 megjegyzés:

  1. Kezdheted a sorozatgyártást, ki tudja, me lehet még belőle?! Egyébként aranyosak! Én is örültem volna nekik.

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül jó lett :-) !!! Nem csoda, hogy nagy örömet okozott!

    VálaszTörlés
  3. Kedvesek vagytok, jó érzés, hogy másnak is tetszik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...