2012. június 6., szerda

Újrahasznosított díszkerítés ruhaakasztóból

Egy kicsit eltűntem, de hirtelen kicsit sok munkám lett, munka után meg hajnalokig képeket adjusztáltam, így a hétvégén inkább kertészkedtem (végre leszedhettem az első saját termesztésű paprikáinkat), és a 9 éves unokahugommal tollaslabdáztam, mintsem az ámítógép előtt üljek. Kedvenc takarítási időpontomban, vagyis szombat/vasárnap hajnalban meg rakodtam/takarítottam, tökéletesen kitakarított lakásról álmodozva, ami nekünk szerintem sosem lesz.
Ekkor akadt a kezembe néhány mosodai drót ruhaakasztó, amit bűvöltem egy ideig, majd gondosan elraktam "majd jó lesz valamire" felkiáltással. Erre mire bukkantam ma? Egy mosodai akasztókból, konzervdoboz-tetőkből, söröskupakokból meg némi drótból készített díszkerítésre. Ráadásul szükség is lenne rá a kertecskénkben. Az már egy másik dolog, hogy a megfelelő anyag, pontosabban akasztómennyiséghez még ki kell tisztíttatnom jónéhány téli kabátot...

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...