2012. május 29., kedd

Arcoskodó táskák

Egy ideje bőrmániában szenvedek, egyszerűen imádom ennek a nyersanyagnak a tapintását és illatát. Ráadásul már azon zsongok, hogy én bőrrel szeretném ügyködni. És ha én egyszer valamit a fejembe veszek... Hogy tetézzem az (agy)bajt, felfedeztem, hogy 3 utcányira a lakásunktól van egy bőrkereskedés, aminek egyenes következménye volt, hogy rövidesen kisinasként tébláboltam az egyik bőrmunkákkal foglalkozó hagyományőrző barátom mellett. Egyelőre komoly eredményt nem tudok felmutatni, na de majd egyszercsak. Addig nézegessétek más bőrművesek munkáit, mint például egy török kézműves-házaspár emberarcú tarisznyáit. Szerintem szenzációsak.






1 megjegyzés:

  1. Nekem furcsák, én nem tudnám hordani, de ízlés dolga. Amúgy a bőrtáskák, ha egyediek meseszépek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...